Monday 1 October 2012

BERCELARU

YA-ALLAH...kenapa aku rasa  berdebar sangat nie..aku rasa sedih sangat dan rasa macam nak nangis je...aku tak tau kenapa aku boleh rasa macam nie...sepatutnya aku rasa hepi sebab aku dapat berita yang amat mengembirakan aku tapi, aku rasa sebaliknya...

apa lagi dugaan yang akan menimpa diriku nie...aku sudah cukup terseksa dengan semua nie... YA-ALLAH ENGKAU tunjukkan lah aku apa yang akan terjadi selepas ini...!!!

lagi satu, apa yang buat hari nie...semua tak kena...hati aku rasa tak tenteram dan rasa nervous sangat... aku dapat rasakan ada satu benda akan berlaku...tapi, aku tak tau apa yang berlaku nanti..aku harap bukan perkara yang buruk lah yang akan berlaku nanti...

korang pernah rasa tak macam mana hati kita kena tikam dengan seseorang dan rasa dia sakit sangat...rasa pedih sangat...haaaa..macam tu lah aku rasa sekarang nie...aku rasa hati aku nie kena tikam dengan seseorang...tapi, aku tak tau sapa yang tikam aku tu..

No comments:

Post a Comment