Monday 8 October 2012

TENTANG PERASAAN...!

korang pernah rasa jatuh cinta tak....???? mestilah pernah kan...tipulah kalo tak pernah...hehe
haha...aku jatuh cinta buat kali kedua...tapi..aku takut untuk luahkan dekat someone nie...aku takut yang aku akan bertepuk sebelah tangan...perasaan tu sentiasa bermain-main dalam minda aku...hmm

kenapa aku takut untuk luahkan dekat dia yang aku sebenarnya suka dekat dia...aku suka cara dia layan aku...dia care dekat aku...tapi ada gak kadang-kadang tu buat aku rasa rimas..tapi aku tak kesah semua tu...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....mungkin aku takut untuk luahkan dekat dia sebab aku tak nak rasa kecewa buat kali kedua...aku takut dikecewakan lagi...akuuuuuu tanakkkkkkkkkkkk....!!!!!

tapi...aku perlukan someone yang boleh jaga aku...beri perhatian dekat aku...beri kasih sayang dekat aku...aku perluka someone tu...tapi..kenapa dia langsung tak pernah sedar yang aku sebenarnya suka dekat dia...ciri-ciri lelaki idaman aku hampir 90% ada dekat dia...dia tak isap rokok..peramah...hormat orang tua...dia hormat aku sebagai seorang perempuan...dia tak pernah berkasar dengan aku...semua yang aku nak semuanya ada dekat dia....hmm

korang pernah rasa tak bila kita putus cinta...hati kita akan rasa tertutup untuk terima sape2 dalam hidup kita...kadang-kadang tu kita akan rasa hidup single lagi best dari couple...sebab..aku rasa macam tu sekarang nie...tapi..dalam waktu yang sama juga...aku teringin sangat nak ada couple macam dulu...setiap kali kita sedih atau marah dekat seseorang...mesti kita akan bagi tau dekat dia kan...??? boleh dikatakan semua yang kita lakukan hari tu..kita akan inform dekat dia...hahaha...memang indah sangat dulu...(aku rindu dia sangat-sangat)...

lepas tu...setiap kali nak tido..mesti kita akan bagi tau dekat pasangan kita. "awak.saya tido dulu k..gud nite syang...jgan tido lmbat sgat tau, muah" hahaha...wahhh..dah lama tak dengar perkataan tu dan aku mesej macam tu dekat orang lain...huwawawawawa...setiap kali kita duduk berseorangan conform kita akan ingat ex kita...kita ingat apa yang dia selalu buat untuk kita...ucap dekat kita...mesej kita...care dekat kita...wahhhhhhh...rindunya saat2 indah tu...aku nak kembali dalam saat tu kembali...tapi..malangnya...aku tak dapat untuk patah balik dalam kehidupan yang aku dulu...

haha...tapi...hati akan rasa sakit bila kita ingat apa yang telah ex kita dah buat dekat kita sampai kita jadi macam nie..sampai kita jadi benci pada kaum adam...memang agak sakit bila aku ingat balik apa yang dia dah buat dekat aku...dia dah buang aku jauh-jauh dalam hidup dia sekrang nie...tapi..apakan daya...ini semuanya sudah menjadi suratan takdir...aku terima semuanya dengan hati terbuka...!!

hmmm...aku nak cakap dekat someone tu yang aku suka dia...tapi...aku nak cakap dekat juga yang hati aku masih belum terbuka untuk terima dia dalam hidup aku...aku nak dia buat aku bangkit semula...aku nak buka hati aku seperti mana ex aku buka hati aku untuk bercinta...aku akan cuba untuk bukak hati aku nie...aku akan cuba...satu hari nanti aku akan buktikan dekat ex aku..yang aku boleh dapatkan orang lebih dari dia...huhu

No comments:

Post a Comment